Портфоліо


Назва навчальної теми

«Правильні багатогранни кинавколо нас»
Основний та другорядні навчальні предмети
Математика,фізика та хімія
Навчальна тема Многогранники
Вік учнів, клас  16-17 р. 11 клас
Стислий опис проекту
Взявши на себе роль вчених кожна мала група учнів обирає тему, що представляє для них інтерес. Після цього учні збирають інформацію щодо зібраної теми протягом певного періоду часу. Використовуючи зібрану інформацію учні складають план.

Навчальні цілі
  1. Проект спрямований на досягнення належного рівня спрямованості вміння визначати та аналізувати.
  2. Під час роботи в проекті учні формулюють гіпотезу та досліджують, продовжують відбирати необхідну інформацію та аналізувати її,порівнювати та класифікувати.Також учні мають навчитись робити соціальні дослідження.

Опис оцінювання

На початку навчального проекту
  • ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
  • обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту

Діяльність учнів

На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Добговорюютьпитання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.


Відомості про автора
Лариса Георгіївна Ковтун
Фах, навчальний предмет
 Вчитель математики. Математика
Навчальний заклад: Смілянський  природничо математичний ліцей
Місто\село, район, область  
м.Сміла Черкаської області Контактні дані т.0931538352

Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу 20.08-25.08 2012
Місце проведення тренінгу Смілянський природничо-математичний ліцей
Тренери Микитюк Олена Олександрівна

Немає коментарів:

Дописати коментар